Pomoć

Dobrodošli!

Ova je zajednica namijenjena profesionalcima i entuzijastima naših proizvoda i usluga.
Podijelite i razgovarajte o najboljem sadržaju i novim marketinškim idejama, izgradite svoj profesionalni profil i zajedno postanite bolji prodavač.

Ova je zajednica namijenjena profesionalcima i entuzijastima naših proizvoda i usluga. Podijelite i razgovarajte o najboljem sadržaju i novim marketinškim idejama, izgradite svoj profesionalni profil i zajedno postanite bolji prodavač.

Ova je zajednica namijenjena profesionalnim i entuzijastičnim korisnicima, partnerima i programerima. Možete postaviti pitanja o:

  • kako instalirati Odoo na određenu infrastrukturu,
  • kako konfigurirati ili prilagoditi Odoo specifičnim poslovnim potrebama,
  • koji je najbolji način upotrebe Odoo-a za određene poslovne potrebe,
  • kako razviti module za vlastite potrebe,
  • konkretna pitanja o ponudama usluga Odoo itd.

Prije nego što postavite pitanje, potražite slično pitanje. Pitanja možete pretraživati prema naslovu ili oznakama. U redu je i odgovoriti na svoje pitanje.

Molimo vas da izbjegavate postavljati pitanja koja su previše subjektivna i argumentirana ili nisu relevantna za ovu zajednicu.

Trebali biste postavljati samo praktična pitanja koja odgovaraju na temelju stvarnih problema s kojima se suočavate. Brbljava, otvorena pitanja umanjuju korisnost ove stranice i odbacuju druga pitanja s naslovnice.

Da biste spriječili da vaše pitanje bude označeno i moguće uklonjeno, izbjegavajte postavljati subjektivna pitanja tamo gdje ...

  • svaki odgovor je jednako važan: "Koja je vaša omiljena ______?"
  • vaš je odgovor naveden uz pitanje, a vi očekujete više odgovora: "Koristim ______ za ______, što vi koristite?"
  • ne postoji stvarni problem kojeg treba riješiti: "Znatiželja sam da li drugi ljudi osjećaju što i ja."
  • postavlja nam se otvoreno, hipotetičko pitanje: "Što ako se dogodi ______?"
  • to je pričanje maskirano u pitanje: "______ neugodno, jesam li u pravu?"

Ako se uklapate u jedan od ovih primjera ili ako je vaša motivacija za postavljanje pitanja "Želio bih sudjelovati u raspravi o ______", ne biste trebali pitati ovdje već na našim popisima za slanje. Međutim, ako je vaša motivacija "volio bih da mi drugi objasne ______", onda ste vjerojatno dobro.

(Gornji je odjeljak adaptiran iz FAQ-a o Stackoverflowu.)

Još više:

  • Odgovori ne bi trebali dodavati ili proširivati pitanja . Umjesto toga uredite pitanje ili dodajte komentar na pitanje.
  • Odgovor ne treba komentirati druge odgovore. Umjesto toga dodajte komentar na druge odgovore.
  • Odgovori ne bi trebali upućivati samo na druga pitanja . Umjesto toga dodajte naznaku komentara pitanja "Mogući duplikat ...". Međutim, u redu je uključiti veze na druga pitanja ili odgovore koji pružaju relevantne dodatne informacije.
  • Odgovori ne bi trebali pružiti samo rješenje kao rješenje . Umjesto toga u odgovoru navedite tekst opisa rješenja, čak i ako je to samo kopiranje / lijepljenje. Veze su dobrodošle, ali bi trebale biti komplementarne za odgovor, pozivanje na izvore ili dodatno čitanje.

Odgovori ne bi trebali dodavati ili proširivati pitanja . Niti uredite pitanje niti dodajte komentar.

Odgovor ne treba komentirati druge odgovore. Umjesto toga dodajte komentar na druge odgovore.

Odgovori ne bi trebali samo upućivati na druga pitanja . Umjesto toga dodajte komentar koji označava "Mogući duplikat ..." . Međutim, u redu je uključiti veze na druga pitanja ili odgovore koji pružaju relevantne dodatne informacije.

Odgovori ne bi trebali pružiti samo rješenje kao rješenje . Umjesto toga u odgovoru navedite tekst opisa rješenja, čak i ako je to samo kopiranje / lijepljenje. Veze su dobrodošle, ali bi trebale biti komplementarne za odgovor, pozivanje na izvore ili dodatno čitanje.

Odgovori ne bi trebali započeti rasprave Pitanja i odgovori zajednice nisu diskusijska grupa. Molimo vas da izbjegavate održavati rasprave u svojim odgovorima jer one obično razrjeđuju suštinu pitanja i odgovora. Za kratke rasprave koristite komentiranje.

Kada se za pitanje ili odgovor glasa, korisnik koji ih je objavio dobit će neke bodove, koji se nazivaju "karma bodovi". Te točke služe kao gruba mjera povjerenja zajednice u njega / nju. Na temelju tih točaka korisnicima se postupno dodjeljuju različiti moderirajući zadaci.

Na primjer, ako postavite zanimljivo pitanje ili date koristan odgovor, vaš će doprinos biti pozitivan. S druge strane, ako je odgovor obmanjujući - bit će protiv. Svaki glas za će generirati 10 bodova, svaki glas protiv oduzet će 10 bodova. Postoji ograničenje od 200 bodova koje se dnevno mogu prikupiti za pitanje ili odgovor. Tablica dana na kraju objašnjava zahtjeve za reputacijskim bodovima za svaku vrstu moderiranja.

Cilj ove web stranice je stvoriti relevantnu bazu znanja koja bi odgovarala na pitanja vezana uz Odoo.

Stoga iskusni korisnici ove stranice pitanja i odgovore mogu uređivati poput wiki stranica kako bi poboljšali ukupnu kvalitetu sadržaja baze znanja. Takve se privilegije dodjeljuju na temelju korisničke razine karme: moći ćete to učiniti nakon što vaša karma postane dovoljno visoka.

Ako ovaj pristup nije za vas, molimo vas da poštujete zajednicu.

Ovdje tablica s privilegijama i razinom karme